2013. szeptember 1., vasárnap

2. Drunk

Hello people of the internet it is me! 
Meghoztam (vagy meghoztuk,nem is tudom..) a 2.részt, remélem páran azért örülnek, és olvasnak minket:)
Gondoltam akkor írok ide egy pici előszót, vagy mi az isten ez... Szóval:D Rebi vagyok, és két leányzóval írom a blogot, Lillussal és Bernivel. Ők segítenek a sztoriban, adják az ötleteket, együtt csináltuk meg a blog kinézetét, ők kerestek szereplőket, ilyenek, én pedig az író vagyok, mert a mániám az írás, és Harry Styles:D Szóvaligen... Ooo,és még valami... Szeretnénk hogy írjatok komit, vagy minimum szavazzatok lennt, hogy milyen a blog ,van-e értelme írnunk, olvassátok-e, és feliratkozóknak is igennagyon örülnénk :) Megértéseket köszönjük, további jó napot, jó olvasást. Xxx Rebi

*

- Na, hogy tetszett? - Karolt belém csillogó szemekkel Christine, amikor kiértünk, és a hotel felé vettük az irányt.
- Eltekintve attól hogy gyűlölöm őket, főleg Harryt, és hogy ezért még meg leszel verve, nem is volt olyan rossz. - Nyitottam ki a szobánk ajtaját. Beugrottam az ágyba, és elterültem rajta.
- Öhm, izé, Liv... - Ült le mellém barátnőm, én meg felkönyököltem. - Izé, szóval.. Uhh... Na,szóval. Most nemsokára kezdődik egy afterparty és...és...és.... Szóval, azt szeretném hogy te is el gyere. Mert én egyedül oda nem állítok. És. Kérlek. - Makogta félhangosan az ujjait tördelve.
- Héjj. Megyek. - Mosolyogtam rá.
- Istenem már megijedtem hogy nemet mondasz mert hogy ott lesznek ők is fuuu köszönöm imádlak. - Pattant fel az ágyról, és beslisszolt a mosdóba. - 10 perc és kész vagyok. - Csukta be az ajtót vigyorogva. Egy picit fetrengtem még, aztán eszembe jutott a titkos mogyoróvajam lenn a konyhában jól eldugva a hűtőbe. - Mindjárt jövök! - Csuktam be az ajtót magam mögött, és már száguldottam is éhesen a konyha felé. Egy ősrégi Conor Maynard számot dúdolva rúgtam be lazán a konyha ajtaját, aztán gyakorlatilag lefagytam.
-Ilyen nincs. - suttogtam magamban. - Mi a f*szt csináltok itt ha megkérdezhetem? - Néztem döbbenten a két fiúra, egyikük az ÉN mogyoróvajamat majszolta nagybőszen, míg a másik épphogy nem volt benne teljesen a hűtőben. Kezdett felmenni a vérnyomásom. - Magyarázat?! - Mentem a pulthoz szépen lassan, a lehető legvészjóslóbban. - Mit csinálsz a mogyoróvajammal, hm? - Hajoltam közel a szőkéhez, annyira, hogy alig pár milliméter volt közöttünk. Pár percig összezavarodva néztem hatalmas kék szemeibe, de aztán visszatértem a földre, és a tények elég durván azt mutatták, hogy balhé lesz, ha rajtam múlik.
- Izé, én.Én...Nem tudtam hogy ez...ez a tiéd.... - Motyogott lesütött szemekkel, és lerakta az asztalra. - Mást azért ehetek? - Nézett rám szomorúan. - Éhes vagyok. - Annyira aranyos volt és vicces ahogy mondta, hogy elnevettem magam.
- Nem tiltottam meg, csak a mogyoróvajam nem azért van hogy mások megegyék. Ha kértél volna belőle, adtam volna. - Magyaráztam össze-vissza mutogatva a kezeimmel. Pár percet még cseverésztem a fiúval, akitől megtudtam hogy tényleg Niall-nek hívják és tényleg az előbb láttam őt a színpadon, ő pedig megtudta hogy én voltam az egyik őrült lány a VIP-részlegből. Csevejünket egy nagy üvöltés zavara meg.
- VALAKI SZEDJE LE EZT A HÖRCSÖGÖT RÓLAM BASSZAMEG! - Csapkodott a levegőben a göndör. Én meg megpillantottam a pólóján csimpaszkodó Carlost.
- MI A?!... - Léptem Harryhez, aki még mindig fel-alá ugrándozott és üvöltött. - Lenyugodnál? Ez egy hörcsög, mit fosol tőle?! - Fogtam a fejem lehunyt szemekkel, és le is kaptam hörcsögömet róla. - Héj baba, semmi gond, minden rendben, sssh! - Simogattam Carlost.
- Hát, általában én szoktam becézni a lányokat, de nekem így is megfelel... - Karolta át a derekamat féloldalas, " igentudomhogyettőlelájulsz " mosollyal a fürtös, nekem pedig enyhén kikerekedtek a szemeim.
- Faszfej, a hörcsögömhöz beszéltem. - Löktem el magamtól a mellkasánál fogva, Carlost pedig beraktam a legközelebbi tálba, amit találtam. - Maradj itt légyszíves, nem akarok balhét... - Aztán elkezdtem a hűtőben matatni, és végül egy vanília puding akadt a kezembe. Előszedtem egy kanalat, és fellöktem magam a pultra. Kinyitottam, és lenyaltam a fóliáról azt, ami ott ragadt, és akkor vettem csak észre hogy mindketten engem bámulnak.
- Mmm, tényleg, nektek nem zúzni kéne már nagyban? - Nyammogtam egy nagy kanálnyin.
- Úristen, tényleg, a buli. - Kapott a szájához Harry, én meg szemforgatva néztem rájuk.
- Lekésitek a saját partitokat áááá.... Na, menjetek már! - Mutattam az ajtó felé totál elképedve.
- Ott leszel? - nézett rám Niall. Édes fiú volt nagyon, szimpatikus és vicces, de valahogy nem jött be... Még magamnak sem mertem beismerni hogy az én agyam a göndörön fantáziál... - Héjj, Liv, hahó?! - Zökkentett ki gondolatmenetemből.
- Mi izé,ja... Igen, megyek, elkísérem az idióta barátnőmet mert ő feltétlen menni akar. - Magyaráztam, aztán elköszöntek és én is szépen lassan felmentem a szobába mert valamennyire össze kellett magam szedni. Megigazítottam a sminkem, és úgy döntöttem, átveszem a Conversemet magassarkúra, mert hát miért is ne, így elkezdtem kutakodni a bőröndömben. Végül találtam egy fehér telitalpút. Illetve csak az egyik párt. A másikért még szenvedtem további 15 percet, és végülis kész lettem.
- Az esküvődön mennyi ideig fog tartani amíg elkészülsz, 2 napba? - Léptünk ki a Hotel ajtatján, és beugrottunk az egyik parkoló taxiba.
- Nem fogok férjhez menni, ebben biztos lehetsz. - morogtam kedvtelenül. - Ugye lesz pia?
- Jó hogy lesz... - és itt meg is szakadt a beszélgetésünk, az út további részében bámultunk ki mindketten az ablakon. Teljes extázisba estünk a sok felhőkarcolótól, iszonyatosan jól néztek ki, és a sok sárga taxi, a rohanó stílus, és a sok kivilágított cucc, egyből belebolondultam a városba.
- Megjöttüüüünk. - Mosolygott rám Chris, kifizette a taxit, aztán kiugrottunk a kocsiból és befelé vettük az irányt.
- Christine Smiths és Olivia Nellsons. - Dobta át hosszú barna fürtjeit a vállán barátnőm, miközben beengedtek minket.
- Te, ez ilyen elit hely vagy mi, hogy külön listájuk van, mint a filmekben? - Súgtam oda neki, miközben egy sötét, hosszú, fehér lámpákkal kivilágított folyosón mentünk végig.
- Babám, ez az Eye of the Night, elég extra hely. - Egy csomó ajtó előtt elmentünk. Női mosdó, Férfi mosdó, raktár I., raktár II., hűtőház, raktár III. És végül egy kétszárnyas ajtó, nagy valószínűséggel hangszigetelve, de még így is hallani lehetett az éppen akkor kezdődő Drop It Like It's Hot basszusát.
- When the pimp's in the crib ma... - Mutogatott Christine idiótán, mint egy rapper, én meg fej rázva meglöktem az ajtót hogy kinyíljon.
- Oooo hova hoztál te engem. Azt nézd mennyi pia! - Mutattam tátott szájjal a hatalmas bár felé, ahol vagy 8 polc csak piával volt teli.
- Kezdő löket jöhet? Persze hogy jöhet! - Döntötte el helyettem is a választ, és a pult felé kezdett húzni. - Valami erőset. Ooo, és kettőt. - Amikor megkaptuk leültünk az egyik üres asztalhoz.
- Na eeeez.... Ütőőős. Ebből megiszunk még egyet és nem a saját lábunkon megyünk haza. - Szorítottam össze a fogam ahogy leküldtem a cuccot egy húzásra és kirázott a hideg.
- Héjhéjhéj, a házigazdáknak ölelés jár, vagy ki lesztek rúgva. - Hallottam a hátam mögül a jól megszokott ír akcentust, és jól tudtam hogy kivel, illetve hogy kikkel van dolgunk. Meglöktem magam és megfordultam a székkel. 5 fiúval találtam magam szembe. Mosolyogva felálltam, és a szöszi nyakába ugrottam amin csak nevetett, aztán jött Liam, akit amikor megöleltem kicsit meglepődtem, ugyanis 2 réteg ruhán is át lehetett érezni a kidolgozott felsőtestét, ami azért nem semmi. A következő Louis volt, aki már az első percben egy olyan megnyilvánulással kezdett, hogy mindenki sírt rajta a röhögéstől. Harry. A lehető legsemlegesebb arccal karoltam át a vállát és húztam magamhoz. Csodával határos módon nem járt " felfedezőtúrán " a keze, semmi tapi, semmi hülye csajozós szöveg, hálás voltam a szívem mélyén. Aztán még megszorongattam Zaynt is. Nagyon jó illata volt.
- Anyám milyen parfümöt használsz? - csúszott ki a számon, és kezdtem pirulni. Hülyevagy Olivia, segghülye!! Zayn nevetve elmondta hogy valami Marc Jacobsot én meg inkább lehúztam még egy koktélt hogy annyira ne látszódjon az arcszínem, és tovább beszélgettem a fiúkkal.
*
- Uuuuu te is hallod mi ez? - álltam fel azonnal az asztaltól és rángattam magammal barátnőmet a táncparkett felé.
- Let me blow your mind istenem. - kezdett el ritmusra ugrálni ezer wattos mosollyal. Elég pia volt bennünk hogy beálljunk rázni a tömegbe, ráadásul ez a szám egyik volt a nagy kedvencünk közül, ha együtt tartottunk bulit biztos hogy a lejátszási listán szerepelt.

* Harry szemszöge *

- Oké végem van. - ültem le a fiúk mellé, és nem tudtam levenni a szemem szőke fürtjeiről ahogy ugrált és szálltak össze-vissza.
- Mi van veled Haz haver? - karolt át Louis, és megpróbálta kiszámítani hogy mit, illetve hogy kit nézek. - Miért nem beszélsz vele?
- Próbáltam de elhajt. Öcsém pedig... Nézz rá. - temettem arcom a tenyereimbe és lekönyököltem az asztalra. Aztán amikor Lou ismét megszólalt felkaptam a fejem.
- Héjhéjhéj... Valami itt nem stimmel. Nem úgy beszélsz róla mint általában a " nőidről. " - mutogatott a kezével én meg csak kínomban felröhögtem.
- Tudod elég fura érzés hogy nem kapom meg egyből azt akit akarok...
- Nem ehhez vagy hozzászokva mi?!
- Kussolj. - álltam fel szem forgatva és a bár felé tartottam egy whiskey-kóláért.

* Liv szemszöge *

- Jöhet még egy Pina Colada. Illetve, kettő. Sok rummal. - mentem a pulthoz amikor vége lett a számnak. Kész lettek a koktélok, megfogtam őket és az egyik asztalhoz vittem ahol Christine ült.
- Mennyi pia van benne? Kezd kettős látásom lenni...
- Ááá kevés. - Legyintettem egy elfojtott mosollyal és leültem. Majdnem a szék mellé de végül leültem. Pár percig ücsörögtünk még és iszogattunk, én személy szerint nézelődtem is, aztán megszólalt egy másik iszonyat szám. Chrisszel egyszerre pattantunk fel és mentünk vissza táncolni
- I JUST WANNA MAKE YOU SWEAT! - kiabáltuk egyszerre égbe tartott kézzel és összenevettünk.
- Héj nem megyünk oda Zaynékhez? Nagyon néznek minket. - kérdezte percekkel később, amikor átkarolt hogy értsem is mit akar mondani. Feléjük fordultam, és nem hazudok ha azt mondom hogy 5 ránk szegeződő pillantással találtam magam szembe. Harry hanyagul csücsült a magas pultszéken, ujjaival ütötte a ritmust, és engem bámult. Arcán elidőzött a tekintetem, és amikor észrevette hogy őt nézem egy kaján vigyor jelent meg az arcán.
- Tudod mit? Menjünk. - mondtam visszafordulva. Átverekedtük magunkat a tömegen és lefékeztünk előttük.
- Sziasztok. - Ugrott fel Niall és átadta a helyét.
- O köszönöm, édes vagy. - ültem le a székre mosolyogva. -  Harry hogy neked milyen szép szemeid vannak. - Néztem rá összehúzott szemöldökkel. A göndör nem tudott mit mondani, láthatóan meglepődött.
- Te, mennyit ittatok? - nézett rám Louis nevetve.
- Hmm nézzük csak... Sokaaaat. Hogy neked meg milyen szép a mosolyod. - bólogattam mindent tudóan.
- Valaki hozzon még egy kört. - Röhögött Zayn, Liam pedig szó nélkül felállt majd egy halom feles pohárral tért vissza. Amikor lerakta elém, szó nélkül lehúztam.
- Keményen nyomja a kiscsaj, hallod Hazza. - lökte vállba Lou a fürtöst.
- Vigyázz magadra basszameg, nem akarlak gyomormosásra vinni... - morogta félhangosan.
*
Másnap reggel erős gyomorgörcsökkel ébredtem, szerencsére a fejem csak picit fájt.
- Jó reggelt. - Mosolyogtam Christine-re aki csak álmosan motyogott valamit és megfordult. Elvettem a telót a polcról és megnéztem az időt. - Fel kéne kelni, fél 2. Hogy vagy? - karoltam át.
- Álmosan de én annyit nem ittam mint te, tényleg, te jól vagy? Meddig emlékszel az estére? - Fordult felém nyöszörögve.
- Hát a gyomrom nincs fényesen de beveszek valamit aztán nem lesz semmi bajom. Fuu... Addig amíg meg nem szólalt a Trampoline. Utána azt se tudom hogy hogy kerültünk ide, minden kiesett. Ooo de képzeld, emlékszem hogy előtte Louval, tudod, a fiúk stylistjával megbeszéltem hogy ma vigyázok Luxra. Amikor még csak pár pia volt bennem, összehaverkodtunk. - kászálódtam ki az ágyból, és a fürdőszoba felé vettem az irányt.
- Nem fogod elhinni hogy kerültünk a szobába... - Ült fel, és valamit nyomkodott a telefonján.
- Hogy? - fordultam meg hirtelen.
- A fiúk cipeltek minket haza. Én még annyira nem voltam beállva, úgyhogy a saját lábaimon jöttem, téged viszont Niall cipelt be a hátán. Harry pedig úgy nézte a szöszit, mintha meg akarná ölni. Elég féltékeny volt. - nevetett magában.
- Úristen ugye nem csináltam semmit egyik fiúval sem? - kaptam a szám elé a kezem.
- Azon kívül hogy mindenkin megdicsértél mindent, nem. - nézett rám huncut mosollyal. - Jó sokat ittál, szerencséd hogy nem vagy rosszul.
- Hát nem igazán szoktam másnapos lenni. Mára van valami terv? Mert ha nincs akkor te is jöhetnél Luxra vigyázni velem.3-ra megyek, és nem tudom meddig maradok. - raktam fülbevalót füleimbe.
- Nekem dolgom van, úgyhogy kettesben lesztek. Egyébként mára nincs program, de én rohadt éhes vagyok úgyhogy valami étterem címét elkérhetnénk a fiúktól, ők biztos tudják hogy hol van a legközelebbi Nando's.
- Én nem fogok beszélni egyikkel sem többet, főleg Harryvel nem, csak ha nagyon muszáj, inkább. - néztem
barátnőmre a tükörből, miközben fésülködtem és gyorsan fogat mostam.
- Akkor honnan fogjuk tudni hogy hol van kaja?
- Majd én kiderítem.És egyedül megyek, rám fér a friss levegő és az egyedüllét. - léptem a bőröndömhöz, és kihalásztam egy Batmanes pólót, egy shortot és a Conversemet. Gyorsan dobtam magamra szempillaspirált és púdert, és bekaptam egy rágót. - Mit kérsz? - kaptam fel a szoba kártyáját. Christine felsorolta kb a fél étlapot, aztán szépen lassan elindultam a recepcióra érdeklődni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése